Autor |
Wiadomość |
Wojtas
Początkujący

Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:59, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
on sie zajmuje tylko wlochami i wiem ze sie zna tam sie ustawia jakis kat polozenia przepustnicy czy cos takiego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtas dnia Śro 17:59, 12 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Loco_89
Stary wyjadacz alfaholik

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:16, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Tutaj wina nie leży w przepustnicy, choć byś miał 100 takich przepustnic to na każdej będzie to samo, wiem, bo u siebie testowałem 3 przepustnice i nic to nie dawało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:04, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Wojtas napisał: | on sie zajmuje tylko wlochami i wiem ze sie zna tam sie ustawia jakis kat polozenia przepustnicy czy cos takiego |
Przepustnice ustawisz po podpięciu pod kompa poprzez reset parametrów i przywróceniu ustawień fabrycznych,nic nie robi się ręcznie więc skąd jego ustawienia kątów?przepustnice można jedynie zdemontować i usunąć nadmiar nagaru z odmy,jednak po takiej ingerencji trzeba robić reset.Nic to nie da w opisywanej dolegliwości,jest to długa ciężka do zwalczenia przypadłość pewnych centralek TS-ów.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
J0k3R
Administrator

Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1744
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:09, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Z ciekawości zapytam, gdzie ten mechanik ma warsztat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|