Forum www.Alfa.Radom.pl - Radomski Klub Alfa Romeo Strona Główna

 przepływomierz od 2,0 do 1,8??

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:46, 23 Gru 2009    Temat postu: przepływomierz od 2,0 do 1,8??

Mam takie pytanko czy przepływomierz od 2,0 spasuje do 1,8?? na pewno tak samo wygląda, ale trochę są inne nr identyfikacyjne
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 20:53, 23 Gru 2009    Temat postu:

Ja bym nie ryzykował.
To są dwa inne silniki i przepływomież może wyglądać identycznie tylko powierzchownie.
Zwróć uwagę ile pinów znajduję się w kostce.
Miałem ten sam problem w 2.4 jtd włożyłem PODOBNY skończyło się na braku mocy i spalaniu po mieście ok 12-13l/100km. Teraz jest 8.7l/100
Jak to mówią jest ryzyko jest zabawa! Wesoly
Powrót do góry
alex
Stary wyjadacz alfaholik
Stary wyjadacz alfaholik



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 929
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Śro 21:48, 23 Gru 2009    Temat postu:

Simer napisał:
Ja bym nie ryzykował.
To są dwa inne silniki i przepływomież może wyglądać identycznie tylko powierzchownie.
Zwróć uwagę ile pinów znajduję się w kostce.
Miałem ten sam problem w 2.4 jtd włożyłem PODOBNY skończyło się na braku mocy i spalaniu po mieście ok 12-13l/100km. Teraz jest 8.7l/100
Jak to mówią jest ryzyko jest zabawa! Wesoly


Doszedłeśw końcu co tam sięu Ciebie działo z tym spalaniem ?? bo ja na wymieniałem sie tych przepływomierzy i nic spalanie nadal pomiedzy 12 a 15 litrów w zależności od stylu jazdy. Sprawdzałem wtryski i są w stanie idealnym, nie bierze oleju to myśle że turbo też odpada.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 23:20, 23 Gru 2009    Temat postu:

Nr identyfikacyjny musi być identyczny jak w oryginale BOSCHA jaki wozisz na aucie inaczej może być pózniej kiszka Mad
Powrót do góry
phantom71
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Czw 8:25, 24 Gru 2009    Temat postu:

Rado napisał:
Nr identyfikacyjny musi być identyczny jak w oryginale BOSCHA jaki wozisz na aucie inaczej może być pózniej kiszka Mad


Radek, tak jest najlepiej, ale można zrobić inaczej....
przykład:
przepływka 0280217531 do 2.5 V6 to koszt 700 zł , miernik, który w niej jest to F00C2G2030 , taki sam miernik jest w najbardziej powszechnej przepływce do 1.8-2.0TS czyli 0280218019 a koszt? 265 zł.
Podstawa żeby przepływka była zaplombowana, czyli oryginalna Boscha.

Znam firmę, renomowaną, która sprzedaje przepływomierze niby oryginalne Bosch ale nie zaplombowane, tuba oryginalna sam czujnik no name.

Więc wcale nie trzeba kupować takiego samego, można kupić np od Opla. i jeśli sama tuba nie pasuje można wymienić sam miernik.

Lista nr przepływomierzy z miernikiem F00C2G2030 lub współzamiennymi : F002C2G013 F002G2044 F002C2G033 F002C2044

46447503 ALFA ROMEO
46469917 ALFA ROMEO
46533308 ALFA ROMEO
46541253 ALFA ROMEO
46559804 ALFA ROMEO
60814852 ALFA ROMEO
0 280 217 123 BOSCH
0 280 218 001 BOSCH
0 280 218 004 BOSCH
0 280 218 012 BOSCH
0 280 218 019 BOSCH
0 280 218 031 BOSCH
0 280 218 045 BOSCH
0 280 218 051 BOSCH
0 280 218 088 BOSCH
0 280 218 089 BOSCH
0 280 218 108 BOSCH
0 280 218 113 BOSCH
0 280 218 119 BOSCH
0 280 218 120 BOSCH
0 281 002 176 BOSCH
0 281 002 180 BOSCH
0 281 002 184 BOSCH
0 281 002 199 BOSCH
0 281 002 207 BOSCH
0 281 002 208 BOSCH
0 281 002 212 BOSCH
0 281 002 308 BOSCH
0 281 002 309 BOSCH
0 281 002 428 BOSCH
0 281 002 443 BOSCH
0 281 002 447 BOSCH
0 281 002 448 BOSCH
0 281 002 549 BOSCH
0 281 002 554 BOSCH
0 281 002 555 BOSCH
0 281 002 579 BOSCH
0 281 002 598 BOSCH
0 281 002 613 BOSCH
1192 W5 CITROËN
171707 FERRARI
13243690 FIAT
1324369080 FIAT
46447503 FIAT
46447508 FIAT
46469917 FIAT
46472182 FIAT
46533308 FIAT
46541253 FIAT
46559804 FIAT
4655982 FIAT
46784582 FIAT
46811122 FIAT
46811312 FIAT
46824377 FIAT
51774531 FIAT
55187718 FIAT
55193048 FIAT
60802028 FIAT
60814852 FIAT
60816137 FIAT
6081644 FIAT
717359980 FIAT
16400PDDX00 HONDA
28164 4A000 HYUNDAI
500332364 IVECO
504051082 IVECO
28164 4A000 KIA
46447503 LANCIA
46469917 LANCIA
46533308 LANCIA
46541253 LANCIA
46559804 LANCIA
60814852 LANCIA
A116E6059F LOTUS
86009 MEAT & DORIA
22680 7F400 NISSAN
22680 7F425 NISSAN
8 36 584 OPEL
8 36 585 OPEL
8 36 586 OPEL
8 36 588 OPEL
8 36 591 OPEL
8 36 592 OPEL
8 36 593 OPEL
8 36 627 OPEL
8 36 628 OPEL
8 36 629 OPEL
8 36 631 OPEL
8 36 635 OPEL
8 36 644 OPEL
90529673 OPEL
90543282 OPEL
90543463 OPEL
9193149 OPEL
9193533 OPEL
9195729 OPEL
9201425 OPEL
93171355 OPEL
93171356 OPEL
93171760 OPEL
93174129 OPEL
93177718 OPEL
93179927 OPEL
1192 W5 PEUGEOT
7420 774 5 RENAULT
7420 774 533 RENAULT
MHK 101070 ROVER
90543282 SAAB
93171356 SAAB
4662888 SCANIA
5166541 SCANIA
5167879 SCANIA
8 36 584 VAUXHALL
8 36 585 VAUXHALL
8 36 586 VAUXHALL
8 36 588 VAUXHALL
8 36 591 VAUXHALL
8 36 592 VAUXHALL
8 36 593 VAUXHALL
8 36 627 VAUXHALL
8 36 628 VAUXHALL
8 36 629 VAUXHALL
8 36 631 VAUXHALL
8 36 635 VAUXHALL
8 36 644 VAUXHALL
90529673 VAUXHALL
90543282 VAUXHALL
90543463 VAUXHALL
9193149 VAUXHALL
9193533 VAUXHALL
9195729 VAUXHALL
9201425 VAUXHALL
93171355 VAUXHALL
93171356 VAUXHALL
93171760 VAUXHALL
93174129 VAUXHALL
93177718 VAUXHALL
93179927 VAUXHALL
20774533 VOLVO
8627296 VOLVO
8627297 VOLVO
8670112 VOLVO
8670114 VOLVO
8670115 VOLVO
8670263 VOLVO
8670398 VOLVO
9445148 VOLVO
9470640 VOLVO
9545148 VOLVO


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 9:11, 24 Gru 2009    Temat postu:

Doszedłeśw końcu co tam sięu Ciebie działo z tym spalaniem ?? bo ja na wymieniałem sie tych przepływomierzy i nic spalanie nadal pomiedzy 12 a 15 litrów w zależności od stylu jazdy. Sprawdzałem wtryski i są w stanie idealnym, nie bierze oleju to myśle że turbo też odpada.[/quote]

Alex ja taż kombinowałem na różne sposoby i nic!
U mnie przyczyną dużego spalania był filtr powietrza. Jak go wyjąłem...
masakra!!! Nigdy tak brudnego filtra nie widziałem!!! Po tym zabiegu spalanie spadło do poziomu średnio 8-9L/100km.
Powrót do góry
zbig
Stary wyjadacz alfaholik
Stary wyjadacz alfaholik



Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Czw 11:59, 24 Gru 2009    Temat postu:

Simer napisał:

Alex ja taż kombinowałem na różne sposoby i nic!
U mnie przyczyną dużego spalania był filtr powietrza. Jak go wyjąłem...
masakra!!! Nigdy tak brudnego filtra nie widziałem!!! Po tym zabiegu spalanie spadło do poziomu średnio 8-9L/100km.


niestety jak się nie zna podstawowych zasad eksploatacji pojazdu to tak jest. Jak można po kupnie nie zajrzeć do filtra powietrza? albo nie wymienić oleju w silniku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 14:13, 24 Gru 2009    Temat postu:

Co Ty taki uszczypliwy jesteś!?
Zaraz po kupnie chciałem wymienić, lecz śruby mocujące były zardzewiałe i ni jak nie mogłem ich odkręcić, a nie chciałem uszkodzić obudowy filtra!
I TYLE!
Powrót do góry
cubixx
Gaduła
Gaduła



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RADOM
Płeć: Alfista

PostWysłany: Czw 14:35, 24 Gru 2009    Temat postu:

Ja właśnie w taki sposób mam uszkodzoną obudowę filtra.Ceny obudowy są poprostu straszeczne i dlatego poruszam się tym czasowo na uszkodzonej obudowie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zbig
Stary wyjadacz alfaholik
Stary wyjadacz alfaholik



Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Czw 14:57, 24 Gru 2009    Temat postu:

Simer napisał:
Co Ty taki uszczypliwy jesteś!?
Zaraz po kupnie chciałem wymienić, lecz śruby mocujące były zardzewiałe i ni jak nie mogłem ich odkręcić, a nie chciałem uszkodzić obudowy filtra!
I TYLE!


no ale jak widac jednak sie dostałeś...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 10:58, 25 Gru 2009    Temat postu:

5 dni lałem na nie Rost-offa i poszło! Wesoly
Powrót do góry
szkodnik
Stary wyjadacz alfaholik
Stary wyjadacz alfaholik



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Alfista

PostWysłany: Pią 15:03, 25 Gru 2009    Temat postu:

Simer napisał:
Co Ty taki uszczypliwy jesteś!?
Zaraz po kupnie chciałem wymienić, lecz śruby mocujące były zardzewiałe i ni jak nie mogłem ich odkręcić, a nie chciałem uszkodzić obudowy filtra!
I TYLE!
bo zbynio to taki uszczypliwy styl ma:))))no pozatym on troche fan bemek:)))))) Mruga)))))))))))) Jezyk :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.Alfa.Radom.pl - Radomski Klub Alfa Romeo Strona Główna -> 147/156/166 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin