Forum www.Alfa.Radom.pl - Radomski Klub Alfa Romeo Strona Główna

 [146] Duzy spadek mocy JTD

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:36, 04 Sie 2010    Temat postu: [146] Duzy spadek mocy JTD

Witam,
stałem się szczęśliwym posiadaczem alfy 146 1.9JTD 99r. Gdzie w Radomiu mógłbym podjechać aby podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy?

Chcę dodać, że auto zamula strasznie na niskich obrotach do 2tys. Na 2 biegu od 2tys do 2,8 czuc duzego kopa a potem znow jakby spadek mocy Smutny. Autko wogole nie jest elastyczne, przyspieszenie z 80 do 120 na IV biegu trwa bardzo długo. Nie mowiac juz od 100 do 140.
Powrót do góry
dziunia_88
Dyskutant
Dyskutant



Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Alfistka

PostWysłany: Śro 21:12, 04 Sie 2010    Temat postu:

Witam, zacznij od sprawdzenia przeplywomierza bo najczesciej on daje takie objawy,pamietaj o tym ze komputer nie pokaze ci bledu przeplywki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Loco_89
Stary wyjadacz alfaholik
Stary wyjadacz alfaholik



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Śro 21:54, 04 Sie 2010    Temat postu:

Ja w tym wypadku raczej obstawiał bym na turbinę, nie wiem jaka tam jest ale jeśli ze zmienną geometrią łopatek to możliwe że łopatki stoją i geometria się nie zmienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zbig
Stary wyjadacz alfaholik
Stary wyjadacz alfaholik



Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Śro 23:11, 04 Sie 2010    Temat postu:

KOlego diesel ma ta tendencje (jeżeli nie miałeś stycznosci wczesniej) że jest nagły przyrost Nm i później w miare stały więc już tego przyśpieszenia tak nie czujesz.Sam posiadam space stara 105 KM i astre 82 KM.
najmocniejsze jtd w 146 miało 105KM więc nie spodziewaj sie rewelki Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbig dnia Śro 23:12, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 6:01, 05 Sie 2010    Temat postu:

Witam,
Tak posiada zmienną geometrię łopatek turbiny, hmm xantia 1.8 w kombi jest duzo mocniejsza Mruga??

Dodam że xantia ma ok.140nm i jest bardziej elastyczna, duzo lepiej przyspiesza od 50 na IV biegu i od 60 na V biegu niż ta alfa.
Tak samo jak wyjechałem na trasę przyspieszenie od 100 do 130 na trasie na IV biegu to wieczność. Hmm ale na 2 za to bardzo ladnie ciagnie alfa od 2k do 3k.

Dodam, że jeździłem golfem tdi, pasatem tdi 90km i czuć było większego kopa Smutny

W którym miejscu mieści się przepływomierz?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 12:19, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Loco_89
Stary wyjadacz alfaholik
Stary wyjadacz alfaholik



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Czw 16:21, 05 Sie 2010    Temat postu:

Przepływomierz znajduję się na rurze wychodzącej z obudowy filtra .

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 15:40, 10 Sie 2010    Temat postu:

Kolego ja Ci moge smialo polecic mechanika od ktorego zaczalem przygade z alfa.
Podjedz na ulice Łamana to jest na Kapturze, jedzie sie jak do Wytworni Betonow, z ulicy Mokrej odbija sie w lewo.
On sie nazywa Oskar. Robil mi dosc powazna sprawe bo wymiana wariatora, wahacze i drazki przod, nowe kompletne sprzeglo, nowy rozrzad, wszystkie filtry wraz z olejem, pompa ukladu chlodzenia, lozysko. Po prostu dostal druga szanse na nowe zycie Wesoly
Calosc mnie wtedy kosztowala 1900zl. Silnik 1.6 TS
Ja jestem zadowolony z jego pracy i nie jezdzilem na poprawki.
Jest drugi mechanik trudniacy sie bellami na ulicy Klwoskiej. Tez dobrze robi ale trzeba placic jak za zborze. Przykladowo za wymiane klockow przod tyl, tarcze z przodu i plyn policzyl mi blisko 520zl po smiesznym jak dla mnie rabacie 5zl.
Tak wiec jak zrobisz sam zdecydujesz.
Ewentualnie moze silnik dostaje lewego powietrza.
Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 15:42, 10 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 22:03, 11 Sie 2010    Temat postu:

Panowie Silnik 1,9 jtd nie ma turbo ze zmienna geometria łopatek turina ta wystepuje w silnikach 2,4. gdy blokuje sie regulacja kata łopatek zazwyczaj kończy sie to rozerwaniem przewodu dolotowego do kolektora (wiem z autopsji) . najlepiej podłacz pod kompa i sprawdź przepływke.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.Alfa.Radom.pl - Radomski Klub Alfa Romeo Strona Główna -> 145/146/155 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin